onsdag 17 februari 2010

Herre gud jistanes i himmelriket!

Fan ,jag visste innan idag EXAKT vad jag skulle skriva ,men allt jag minns nu var rubriken ... det var nåt kul o häftigt ...
hmm ,hmm ...

äh ,okej då ,då får ni väl bara veta vad jg gjort idag då .!
Ut och promenerade i det vackra vinter vädret ,fotograferade en skylt , lagade mat ,lekte College med Lianora (glömt hennes andra alias) : Jag var en professor och hon var min dotter som skulle börja college ,sen ångrade hon sig ,då var jag bara hennes pappa och jag skulle följa med henne till ocollege och dela rum med hennes pojkvän .. haha ,ingen aning om hur det slutade ,men nu sover hon iaf xD ... JA ,det var på lek ,på låtsas .väldigt på låtsas .

Imorgon blir det gymmet (yay) och jag ska sluta raka mig nu . jag ska bli hårigare än jag nånsinn varit förr .! haha när jag sa till min värdmammi att jag hade tänkt bli långhårig iår ,så sa hon inte mer än att det enda hon kräver är att jag tvättar mig .men när jag berättade att jag ibland måste låta bli och raka mig ,och bli helskäggig ,bara för att kunna rätta till min skepparkrans ,så tittade hon på mig och sa "like I said ,all I demand is that you shower, och take a bath every now and then .I don't want a hobo living in my house!"

I övrigt ska jag kontakta Geoffrey ikväll o höra om det är fest i helgen igen :D då lämnar jag bilen hemma och kommer tacka ja till både en öl och ett glas Jack Daniel's ;)

Linda bjöd ju med mig till Kanada i helgen ,men jag kunde inte ,pga mitt LCC möte ... DET VAR REDAN BETALT ,okej .?! och dessutom har jag cp kort med cash och jag ska jobba på fredag ,så hade inte kunnat åka med bussen ändå .tyvärr .!
hur som helst ,så jag hoppas verkligen att det iaf blir lite party i helgen ,även om det är med handbollsmuppar från europa .! haha ..


Vintergata :) nej nej ,den är vintrig alltså . haha

Behöver jag ens förklara .? "ej enkelriktat" och , "välkomen ,kör in här"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar