fredag 19 februari 2010

Helg antar jag


inte mycket nytt och komma med tyvärr ,dagarna och rutinerna rullar på .suger att man inte får dricka under 21 .. man får liksom inte ens vara berusad , så det finns no way att man kommer in på barerna tyvärr .

Ska hämta kidsen snart ,sen ikväll åker de till New Hampshire och åker skidor i helgen medans jag stannar hemma .vet inte vad so händer ikväll ,och vet inte vad som händer imorgon .däremot på söndag blir det ju först hockey match med LCCgruppen (alla au pairer i mitt område träffas en gång i månaden ,det kallas LCC möte) och sen på kvällen blir det äntligen Handboll! mitt lag ,New England Freeze ,håller ju på att kvala in till Amerikanskamästerskapen i Handboll ,så jag vill vara i bra form tills första matchen ;) Därför blir det stenhårt nästa vecka ,med typ bara broccoli och tonfisk ,träning och joggning och solarium :D hehe ,måste ju se bra ut när svetten rinner ner för pannan liksom .!

För just nu så är jag GANSKA blek ..

1 kommentar:

  1. Godnatt Kotten! Klockan är halv tre här och jag har precis kommit hem efter att ha hämtat Linnea efter en fest. Värstaste snöovädret,men det var helt ok att köra...dock inte rallyfart.Min kväll har varit trevlig i goda vänners sällskap- Hoppas att du får en skön helg. Puss, Älskar dig

    SvaraRadera