lördag 20 februari 2010

Melodifest!

HAHA shiit vad kul ,idag har jag haft svtplay uppe på datorskärmen hela dagen .klockanhar sakta tickat ner och äntligen började melodifestivalen! fy fan vad härligt .! det är nåt specellt med melodifestivalen alltså .!
Elin Lanto va sjukt nygg och darin var lite rundare i ansiktet än jag mindes .
Timoteij var grymt bra .! pallar dock inte med att de har massa fioler och dragspel och grejer! vet inte varför ,men det ger allt en så komisk och oseriös infallsvinkel tycker jag . Flöjtspelerskan då ...jag kan tänka mig hur hon blev bra på att "blow the," nä ,det är alldeles för omsakligt och enkelt .! låter det vara .. haha .. söt var hon iaf .!

Crucified Barbara ... Ehh .. "men ikväll ,då jävlar" *alla höjer lite halvschaskigt på armarna i en .. ja vet inte ,nån gest* .
HAHAHA ,näh förlåt .. det var en fin låt .bra jobbat tjejer .
Och så uppträdde ju blueman group! det var inte lite coolt .! dem ska jag se i sommar på ett av mina LCC möten :) det ska bli kul .!

Kommer ihåg när jag och mamma var i Göteborg och såg en deltävling ,det är så gryymt kul alltså! dessutom såg vi ju Carola ,och man hörde inte henne sjunga pga att alla göteborgare fick fnatt och skulle skrika höger än vad hon sjöng xD .. så bra varhon ju faktiskt inte .! haha ..

Nä nu blir det gymmet .! klockan är ju trotsallt bara 15.30 ;)

Dagens citat : "Det innebur, har innebarit, det innebar!" - Måns zelmerlöv

1 kommentar:

  1. hahaha Måns var ju bäst på slutet! jag gillar 't!
    och blue man group är så jävla grymma! du kommer älska det ;D

    SvaraRadera