lördag 6 februari 2010

Dropkick Murphys till Melodifestivalen!

FAn ,det var ju melodifestivalen idag .??? hur kunde jag missa det .? ja just det ,jag sitter på andra sidan jordklotet ,sex timmar efter er ,ja just det .
Aja ,då är det så . hah ,vad enkelt .

Imorgon blir det revansch på snowboard! Jag ska visa brädan att bara för att den fick mig att trilla omkull och skada tummen så ger jag mig inte! NEJ ,imorgon ska jag snowboarda skiten ur backen! MUAHAHAHAHAHA.

Förresten så tycker jag att Dropkick Murphys borde ställa upp i Melodifestivalen .
här kommer en till mig ,relaterad låt.

2 kommentarer:

  1. Hej Johan... Bra att du inte låter tummen styr-.....du är häftig....melodifestivalen ....ups den har vi missat...ha en härlig weekend med din familia...ta det lugnt o tuta i köra. kram på dig fr oss i anderslöv skåne

    SvaraRadera
  2. Kan du fatta det? Jag har också missat det....
    Årets höjdpunkt...Melodifestivalen, med allt det den för med sig: God mat, svenska flaggan-vimplar och egenhändigt gjorda röstsedlar OCH avstämningssamtal angående, VEM ska gå vidare, med mormor och morfar och DIG. Tala om att vi har engagemang! Saknar dig plutten!Jag och Henrik åt Tex Mex i Ängelholm med Emma, Sara och deras kompisar...utan TV.
    Vad härligt att snowboarden ska bemästras! HA det så mysigt och håll i tummen , så att den inte sliter sig. Hihihiih..... Älskar dig/ Mams

    SvaraRadera