torsdag 18 februari 2010

Kom på det .!

HAHA jag kompå det .! vad jag skulle blogga om som var så fantastiskt!

Jag hittade kokt medwurst i affären :D YES .! thats it ,shit vad glad jag blev .
jag såg nånting i kylen som liknade medwurst ,Bologna stod det på förpackningen .De såg ut EXAKT som medwurst ,skillnaden var att de var 4 gånger så stora som hemma .me njag kpte ett paket och gissa om mina smaklökar hade fest igårmorse ? shiiit LYCKA .!




Jag är utklädd till en dam .enligt Lucindas åsikt :p (lek från igår)



Min über goda macka :D

1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHAHHAHHAHHHHHaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
    Är det nu jag ska säja att du är vacker...??? Då är det inte riktigt sant alltså. Det är i och för sig inte första gången du är klädd i kvinnokläder. Puss på dig!
    Och du hjärtat, jag känner din lycka ända hit över den kokta medvursten:)
    Idag skulle jag ut och röra på mig precis när det var som värst väder. Men det var helt underbart med snön som föll. Annars är det mycket mys, för mig och lilla Jackie. Älskar dig min lille son!

    SvaraRadera