tisdag 9 februari 2010

Men vafan ...

ÅÅÅHHH jäåvla skit ,nu ska det tydligen bli nån super duper snöstorm imorgon så alla kidsen ska hem flera timmar tidigare från skolan . och värst av allt :min första handbollsträning är instääälld ... bläää .det enda positiva är att jag är bjuden på fest av handbollslaget .haha ja ,jag vet sjukt ,aldrig träffat snubbarn med de har redan bjudit på fest!
Yes linda ,jag har frågat om du får följa med ;)

Annars har jag precis fått ledigt för kvällen! msnar och lyssnar på enya ,ah den kvinnnan talar rakt in i mitt hjärta .fattar inte ett skit av vad hon sjunger och jag har inte brytt mig om att lyssna på texten ,men ändå xD
hihihihi* GIGGLE*

1 kommentar:

  1. ivan.1962@h0tmail.com10 februari 2010 kl. 02:59

    Nice jacka,hadde nog passat mig he he.
    Kram pop.

    SvaraRadera