fredag 5 februari 2010

New Hampsihre!

Så ,nu är det bara några timmar kvar innnan vi tar med oss Donnies 6 närmsta polare och åker upp till skidstugan!
Full rulle hela helgen lär det bli .!

Vad mer? ... hmmm ...
Asså vad är grejen med amerikanare och dålig klädstil? och viljan att inte klä sig varmt?:
(Med risk att trampa på några tår här) Kommer ni ihåg från skoltiden ,när det var kallt eller regnigt så fanns det alltid den killen som ko till skolan i ett par jeans ,en mp3 i öronen ,alldeles röd i ansiktet av kylan och bara en T- tröja på sig? asså ,den killen finns på alla skolor .men här så går alla runt så? det är väldigt få som faktiskt går med jacka på sig ,varför? det är ju minus ,det ligger snö på marken och salt på vägarna . hallå? och de som väl har kläder på sig ,de bär as fula icke matchande saker! ,ja menar vafan ,visst ,fleece kanske är skönt då ,men hela tiden? de åker skidor i sin fleece ,de går till skolan i fleece ,de sitter på internet och kollar upp nya coola fleece kläder de ska köpa. jag fattar inte ... aja .bekvämlighet före stil gäller verkligen alltså ..

Musik är något de verkligen lyckats med dock ,de spelar as bra musik på radion! och de kvällar då jag kört bil lite senare ,så har de till och med spelat eagle eye cherry!
Min nuvarande favoritlåt :)

2 kommentarer:

  1. det var jätte roligt att prata med dig på skype!!, och jag måste tävla mot dig på skidor ngn gång, hehe<3
    saknar dig alldelles för mycket, puss puss

    du jag har skaffat en blogg. sarawinberg.blogg.se, pappa sa att jag skulle skriva det, haha

    SvaraRadera
  2. hahahaha fan vad roligt men det är USA så man kan förvänta sig allt där :P

    SvaraRadera