onsdag 3 februari 2010

Nightmares .?


Haha ,först oh fämst ,sjukt skön gata alltså :D

Sen vad har jag gjort idag .? Oh ja just det ,lagom lurad jag blev igår . satt o msnade innan jag gick o la mig ,så skriver linda :" jag sitter på något extremt!" En stol? undrade jag ."Nej ,vill du se?" Ja visst. så skickade hon en bild .Då har hade hon färgat håret blont! haha .. men det var tydligen bara en peruk .men shit vad det såg äkta ut .! Roligt Linda .! :)

Idag då ,jag har varit o handlat ,köpte ett 16gigs minneskort till min mobil och ... ja nu ska jag väl duscha ! kuligt :) kram

1 kommentar:

  1. Ja det var ju kul att veta att du håller dig hel och ren:). Du håller fortfarande vårt motto:
    " Snygg framför allt!" Hihihihi.....
    Snön yr här utanför fönstret och det är helt underbart att sitta här i vår sköna soffa med tända ljus och "prata" med dig. Längtar efter att komma och hälsa på dig i sommar! Pous pau nästippen

    SvaraRadera