torsdag 4 februari 2010

eh .. Nej ,man borde inte äta vägsalt . faktiskt . EXTENDEDERAT INLÄGG

[*HAR DU REDAN LÄST DETTA INLÄGG SÅ LÄS IGEN. I SLUTET. DÄR KAN DU LÄSA TVÅ RADER OM ATT JAG FÅTT MITT SOC. SEC. NR.]
Haha ,okej .Igår var det fika på starbucks med Linda .! Vi pratade om allt från vägsalt till studentveckan i Gävle . Och nej Linda, man bör inte äta vägsalt. "I srongly DON'T recommend it" xD
Vi hade skit trevligt och jag drack min sinature hotchocolate .
Vi var på starbucks i Concord .Linda sa att det låg ganska centralt ,så kunde inte hålla mig för skratt när jag kollade mig omkring och såg en bensinmack ,en dunkin donuts och sen inget mer. en vägkorsning där de 4 vägarna gick in i becksvart mörker. HAHAHAHA .

What else .? Idag har jag städat kidsens rum .typ. och duschat och popat popcorn o nu kollar jag American Dad .

ÅH .!
Bevis finns nu för att de faktiskt spelar handboll i USA! Jag har hittat en klubb som ligger nära mig ,och på onsdag ska jag träna med dem . Haha ,det var inte svårt att komma med deras A- lag .HAHAHA .

*Vad mer .? joo jag fick mitt social seurtity number idag .! ett flashigt papperskort i samma stolek som ett kreditkort.

1 kommentar:

  1. Grattis till social security number och jag måste säga att det blir faktiskt roligare och roligare att läsa din blogg.
    PS. lycka till med handbollen

    SvaraRadera